مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-11اقتصادي

کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست و با کم کاری مسئولان در مقابل تولید و اشتغال برخورد خواهد شد.

- ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست و با کم کاری مسئولان در مقابل تولید و اشتغال برخورد خواهد شد.

علی نوری امروز (20شهریور) در دویست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح اراضی تولید گوجه فرنگی در این شهرستان بالا است باید تبدیل به قطب تولید و فرآوری این محصول شود.

نوری ادامه داد: روژین تاک یکی از بزرگترین کارخانه های فرآوری گوجه فرنگی در کشور است که باید تلاش شود سال آینده در شهرستان کامیاران به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: همه ادارات موظف هستند زیرساخت های لازم برای بخش تولید را فراهم کنند، چرا که تولیدکنندگان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حامیان دولت هستند و باید از آنها پشتیبانی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تاکید کرد: کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست و با کم کاری مسئولان در مقابل تولید و اشتغال برخورد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست

کوتاهی مدیران در ارائه خدمت به تولیدکنندگان قابل پذیرش نیست