مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:152023-08-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 560 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در همدان


استاندار همدان به افتتاح و کلنگ زنی 560 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان اشاره کرد و گفت: در مقایسه با چهار مناسبت قبلی، - ایسنا/همدان استاندار همدان به افتتاح و کلنگ زنی 560 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در سطح استان اشاره کرد و گفت: در مقایسه با چهار مناسبت قبلی، در هفته دولت امسال تعداد پروژه ها از نظر اعتباری حدود پنج برابر شده است.

علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه دوشنبه 6 شهریور در همایش دولت مردمی، ایران قوی در سینما بهمن ملایر، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 1004 پروژه در استان همدان با 160 هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی 175 پروژه با حدود 400 هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

قاسمی فرزاد پروژه های هفته دولت در استان همدان و شهرستان ملایر از نظر تعداد و اعتبار را نسبت به سال های گذشته بی سابقه دانست و مطرح کرد: این پروژه ها نمونه بارز جهاد تبیین است که در سایه تلاش مدیران رقم خورده است.

وی ملایر را شهر واقفین، خیرین، علما، بزرگان و انسان های پرتلاش در عرصه های اقتصادی دانست و افزود: افتتاح و کلنگ زنی 275 پروژه با اعتبار 140 هزار میلیارد ریال، در سایه تلاش تک تک مدیران شهرستانی، اعضای شورای تأمین با محوریت فرماندار ویژه ملایر و مدیران استانی بوده که فرماندار ملایر آثار و نتایج آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 560 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در همدان

افتتاح و کلنگ زنی 560 هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در همدان