مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-23اقتصادي

3 واحد صنفی متخلف در نایین پلمب شد


نایین_رییس شعبه تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: بررسی واحدهای صنفی شهرستان نایین توسط گشت مشترک بازرسی و تعزیرات استان اصفهان 8 مورد اعمال جریمه و 3 مورد پلمب داشت.

- براتعلی صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به ضرورت و درخواست همکاران در شهرستان نایین، با تمام دستگاه های نظارتی استان و شهرستان در قالب گشت مشترک بازرسی در نایین حاضر شدیم.

وی ادامه داد: 12 واحد صنفی در شهرستان نایین مورد بررسی قرار گرفت که برای 8 مورد فرم گزارش تخلف تنظیم و جریمه شدند و 3 مورد شامل یک رستوران، یک فروشگاه و یک نانوایی که تخلفات آنها بسیار بود، پلمپ شدند.

وی اصفهان افزود: همکاران ما و دستگاه های نظارتی باید نظارت ها و بررسی های خود را بیشتر کنند زیرا اکثر واحدهای صنفی تخلف دارند و نیاز به بازرسی جامع و کامل در شهرستان احساس می شود.

رییس شعبه تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: اگر نیاز باشد همکاران ما و گشت های مشترک از استان اصفهان در شهرستان نایین حضور پیدا خواهند کرد و با متخلفین شدیدترین برخورد را خواهند داشت.

ابراهیم عباسی نیز در ادامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز در قالب گشت مشترک بازرسی شامل تعزیرات حکومتی استان اصفهان و شهرستان نایین، جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، دامپزشکی و بهداشت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد صنفی متخلف در نایین پلمب شد

3 واحد صنفی متخلف در نایین پلمب شد