مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 00:452023-09-12سياسي

تاکید وزیر علوم بر عدم حمایت روسای دانشگاه ها از کاندیدای خاص در انتخابات


وزیر علوم با تاکید بر اینکه روسای دانشگاه ها نباید در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیدای خاصی حمایت کنند، گفت: اگر روسای دانشگاه ها از نامزد خاصی در انتخابات حمایت کنند، - وزیر علوم با تاکید بر اینکه روسای دانشگاه ها نباید در انتخابات مجلس شورای اسلامی از کاندیدای خاصی حمایت کنند، گفت: اگر روسای دانشگاه ها از نامزد خاصی در انتخابات حمایت کنند، در صورت عدم موفقیت آن فرد در انتخابات، با مشکلات و آسیب های زیادی مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی زلفی گل در اجلاس روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بر رعایت نظم و انضباط آموزشی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: روسای دانشگاه ها تشکیل و مدیریت کلاس ها را جدی بگیرند و تلاش کنند حضور و غیاب کلاس ها برخط شود تا اگر بیرون از دانشگاه اتفاقی برای دانشجو افتاد قابل رصد باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر روسای دانشگاهها در دوره ریاست خود بتوانند همین یک کار یعنی حضور و غیاب برخط دانشجویان را انجام دهند، دستاورد خوبی رقم زده اند.

البته کلاس درس استاد باید به قدری جذابیت داشته باشد که دانشجویان بدون حضور و غیاب هم ملزم به حضور در آن باشند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و تاکیدکرد: روسای دانشگاه های مختلف به خصوص در شهرستان ها نباید از نامزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر علوم بر عدم حمایت روسای دانشگاه ها از کاندیدای خاص در انتخابات

تاکید وزیر علوم بر عدم حمایت روسای دانشگاه ها از کاندیدای خاص در انتخابات