مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-10اجتماعي

امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس البرز وجود ندارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به سرویس دهی 12 هزار خودرو به دانش آموزان استان گفت: امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد افضلی ظهر یکشنبه در جلسه سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان البرز اظهار داشت: بواسطه برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 12 هزار خودرو نسبت به سرویس دهی به دانش آموزان اقدام می کنند.

وی افزود: بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان به صورت میانگین در هر سال حدود 15 هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می شود که در صورت تقاضای والدین می توانند جهت تسهیل در تردد، از سرویس مدارس بر اساس نرخ مصوب اعلامی اقدام کنند.

هزینه پایه سرویس دانش آموزی 800 هزار تومان است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز هزینه پایه سرویس دانش آموزی را 800 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: والدین دانش آموزان می توانند در صورت تمایل ضمن هماهنگی با مدیران مدارس از این ظرفیت استفاده کنند.

وی همچنین از پلیس راهور استان خواست در آستانه بازگشایی مدارس بویژه در بازه زمانی 25 شهریور تا 15 مهر ماه ضمن همکاری با شهرداری های استان نسبت به ایمن سازی مدارس و تولید محتواهای آموزشی و ترافیکی، سال تحصیلی ایمنی را برای دانش آموزان استان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس البرز وجود ندارد

امسال مشکلی در خصوص سرویس مدارس البرز وجود ندارد