مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-31سياسي

وزیر کشور: مسأله کاهش فرزندآوری نیازمند چاره جویی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر کار وی اظهار کرد: مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان سمنان در بسیاری از شاخص ها از جمله سواد نسبت به استان های دیگر برتری دارند و سمنان دارای مردمی فرهیخته و پرتلاش است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های ارزشمند معدنی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری باید در استان سمنان بسیار بیشتر از شرایط کنونی استفاده شود، گفت: بسیاری از این ظرفیت ها هنوز استفاده نشده است و کویر به عنوان یک ظرفیت بزرگ باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

سمنان در بخش های مختلف رتبه های خوبی در کشور دارد وزیر کشور بیان کرد: استان سمنان در بخش های مختلف دارای رتبه های خوبی در کشور است و با تلاش استاندار پرتلاش سمنان تحولات خوبی در این استان رخ داده؛ به طوری که در هر جای استان سمنان که حضور می یابیم، مردم از تلاش های وی تشکر می کنند و این نشان می دهد که دولت وظیفه خدمتگزاری شبانه روزی خود را به مردم این استان به خوبی انجام داده است.

وحیدی اضافه کرد: دولتمردان در انجام وظیفه خدمتگزاری به مردم شب و روز نمی شناسند و این فلسفه وجودی دولت است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بدان اشاره فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مسأله کاهش فرزندآوری نیازمند چاره جویی است

وزیر کشور: مسأله کاهش فرزندآوری نیازمند چاره جویی است