مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-29بين الملل

رهبر کره شمالی: ارتش برای «حمله احتمالی» آمریکا و متحدانش آماده باشد


همزمان با رزمایش دریایی سه جانبه آمریکا، کره جنوبی و ژاپن، رهبر کره شمالی از ارتش کشورش خواست تا همواره نسبت به توطئه های رقبایش درخصوص «حمله احتمالی به پیونگ یانگ» آماده باشند.

- رهبر کره شمالی: ارتش برای حمله احتمالی آمریکا و متحدانش آماده باشد همزمان با رزمایش دریایی سه جانبه آمریکا، کره جنوبی و ژاپن، رهبر کره شمالی از ارتش کشورش خواست تا همواره نسبت به توطئه های رقبایش درخصوص حمله احتمالی به پیونگ یانگ آماده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ارتش کشورهای آمریکا و کره جنوبی از چند روز گذشته رزمایش های دوجانبه تابستانی خود را آغاز کردند.

کره شمالی چنین آموزش و مشارکتی را از جانب آمریکا تمرینی برای حمله تلقی می کند؛ اما واشنگتن و متحدانش می گویند که این رزمایش ها جنبه دفاعی دارند.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی عنوان کرد که کیم جونگ اون، رهبر این کشور طی سخنرانی به مناسبت روز نیروی دریایی گفت، آب های نزدیک شبه جزیره کره به دلیل تخاصم تحت رهبری ایالات متحده، با خطر جنگ هسته ای ناپایدار شده اند.

او تاکید کرد، رزمایش های آمریکا و متحدانش، استقرار تسلیحات قدرتمند آمریکا در آب های نزدیک شبه جزیره کره و نشست سه جانبه اخیر آمریکا، کره جنوبی و ژاپن با هدف افزایش همکاری های دفاعی و مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر کره شمالی: ارتش برای «حمله احتمالی» آمریکا و متحدانش آماده باشد

رهبر کره شمالی: ارتش برای «حمله احتمالی» آمریکا و متحدانش آماده باشد