مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-24اجتماعي

خیابان های شریعتی و ابوریحان تبریز سنگفرش می شود


شهردار منطقه 3 تبریز از اجرای سنگفرش بخشی از امتداد مسیر خیابان های شریعتی و ابوریحان تبریز در راستای توسعه فضاهای شهری با رویکرد انسان محوری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه 3 تبریز از اجرای سنگفرش بخشی از امتداد مسیر خیابان های شریعتی و ابوریحان تبریز در راستای توسعه فضاهای شهری با رویکرد انسان محوری خبر داد.

اکبر پور خردمند در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طول مسیر تقاطع ابوریحان تا تقاطع پاستور قدیم و همچنین طول مسیر خیابان شریعتی از تقاطع 17 شهریور تا تقاطع صائب تبدیل به پیاده راه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر 320 متری و در عرض 20 متر تقاطع ابوریحان تا تقاطع پاستور قدیم بعد از اتمام مراحل اداری اجرا خواهد شد، افزود: پیاده راه سازی خیابان شریعی از تقاطع 17 شهریور تا تقاطع صائب به طول 250 و با عرض گذر 24 متر، مورد مطالعه ترافیکی قرار می گیرد.

پور خردمند تشریح کرد: در طرح مطالعاتی این دو پروژه تنها یک لاین برای تردد خودرو لحاظ شده و شهروندان عزیز می توانند امتداد مسیر سنگفرش با کارکرد فضای شهری این دو خیابان مانند پیاده راه تربیت نیز بهره مند شوند.

وی همچنین از آغاز عملیات تخریب آسفالت برای اجرای سنگ فرش پیاده راه سازی کوچه سیدلر در رضانژاد جنوبی خبر داد و گفت: مراحل اداری و مناقصه برای اجرای عملیات سنگ فرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان های شریعتی و ابوریحان تبریز سنگفرش می شود

خیابان های شریعتی و ابوریحان تبریز سنگفرش می شود