مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-11سياسي

تاکید ایران و چین بر توسعه همکاری برای مقابله با گرد و غبار


در دیدار دبیر ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار ایران و مدیرکل دفتر مقابله با بیابان زایی چین بر توسعه همکاری های دوجانبه و چندجانبه برای مبارزه با گرد و غبار تاکید شد.

- در دیدار دبیر ستاد ملی مدیریت پدیده گرد و غبار ایران و مدیرکل دفتر مقابله با بیابان زایی چین بر توسعه همکاری های دوجانبه و چندجانبه برای مبارزه با گرد و غبار تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی محمد طهماسبی - مشاور رییس سازمان و دبیر ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار جمهوری اسلامی ایران - در حاشیه اجلاس بین المللی مقابله با توفان های ماسه و گرد و غبار با سون گوئوجی - مدیرکل دفتر جنگلداری و مقابله با بیابان زایی جمهوری خلق چین - دیدار و گفت وگو کرد.

طهماسبی در این دیدار ضمن تشکر از حضور هیات چینی در اجلاس بین المللی مقابله با گرد و غبار گفت: ایران هم مانند کشور چین پیشینه ای طولانی برای انجام اقدامات لازم به منظور تثبیت کانون های گرد و غبار و تپه های ماسه ای دارد و 60 سال است که در کشور ما این اقدامات انجام می شود.

وی افزود: همان طور که چین در سال های اخیر همکاری هایی را برای مقابله با گرد و غبار با کشورهای مغولستان، کره جنوبی و ژاپن آغاز کرده، ایران هم در منطقه غرب آسیا به دنبال ایجاد ائتلاف برای انجام اقدامات مشترک با کشورهای منطقه در این زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ایران و چین بر توسعه همکاری برای مقابله با گرد و غبار

تاکید ایران و چین بر توسعه همکاری برای مقابله با گرد و غبار