مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 01:102023-08-23سياسي

302 پروژه در شهرستان دشتستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود


در هفته دولت سال جاری، 302 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزار و 337 میلیارد تومان در شهرستان دشتستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

- احمد بنافی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته دولت اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به قله است و دشمن می خواهد که به هر طریقی آرامش را از این کشور بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام است اضافه کرد: تلاش می شود که دستاوردها به اطلاع افکار عمومی رسیده شود و شیرینی آن را حس کنند.

فرماندار دشتستان روند اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی در استان را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: استان بوشهر با فاصله از سیار استان ها دارای بیشترین پروژه است و این استان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

بیشترین پروژه استان در دشتستان وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای هزار و 159 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت است خاطرنشان کرد: این پروژه ها با سرمایه گذاری بیش از 270 هزار میلیارد تومان افتتاح یا آغاز می شوند.

بنافی با اشاره به اینکه دشتستان دارای بیشترین تعداد پروژه هفته دولت در استان بوشهر است تصریح کرد: 302 پروژه طی هفته دولت امسال در شهرستان دشتستان افتتاح یا آغاز می شود که بخش قابل توجهی از آنها در حوزه عمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

302 پروژه در شهرستان دشتستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

302 پروژه در شهرستان دشتستان افتتاح یا کلنگ زنی می شود