مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-20دانش

بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال


مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی و نیز کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسدآباد هنرستان هدف شهر اسدآباد پس از کشمش و پیگیری های بسیار هفت ساله از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بازپس گیری شد.

- بازپس گیری هنرستان "هدف" از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی و نیز کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسدآباد هنرستان "هدف" شهر اسدآباد پس از کشمش و پیگیری های بسیار هفت ساله از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بازپس گیری شد.

سجاد محمدی شمیم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود هفت سال پیش هنرستان هدف آموزش و پرورش شهرستان طی عقد قراردادی در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفته بود که به علت حجم بالای دانش آموزان نسبت به دریافت کد دو مدرسه جدید اقدام شده و این دو مدرسه در دو شیفت صبح و بعدازظهر با جمعیت دانش آموزی 600 نفر در هنرستان هدف فعالیت خود را در سال تحصیلی جدید آغاز می کنند.

وی یادآور شد: از 600 دانش آموز 300 دانش آموز مربوط به مدرسه دخترانه ابتدایی بنی عامریان و 300 دانش آموز مربوط به مدرسه ابتدایی شهید عباس قهرمانی خواهد بود که کد این مدارس جدید به تازگی گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال

بازپس گیری هنرستان هدف از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال