مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-30اجتماعي

حمایت صندوق ملی محیط زیست از طرح های محیط زیستی صنایع آلاینده


صندوق ملی محیط زیست در دولت سیزدهم فعال شد و برای حمایت از بخش خصوصی و صنایعی که آلاینده هستند فعالیت می کند تا با دریافت تسهیلات و حمایت های مالی نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت: صندوق ملی محیط زیست در دولت سیزدهم فعال شد و برای حمایت از بخش خصوصی و صنایعی که آلاینده هستند فعالیت می کند تا با دریافت تسهیلات و حمایت های مالی نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند.

سجاد انجم شعاع چهارشنبه 8 شهریورماه در آیین افتتاح مرکز پایش و مانیتورینگ اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، با اشاره به حمایت مالی و ارائه تسهیلات بانکی به صنایع آلاینده برای رفع آلایندگی بیان کرد: در استان همدان شش طرح با 18 میلیارد و 500 تومان از خدمات این صندوق استفاده کرده اند.

وی افزود: در استان همدان 38 واحد صنعتی آلاینده داریم که 20 مورد آلایندگی در بخش هوا و 18 مورد نیز آلایندگی در حوزه آب دارند.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با بیان اینکه سیمان اکباتان با 22 میلیارد تومان پروژه فیلتراسیون را انجام داده که پنج میلیارد و 600 میلیون تومان از صندوق ملی محیط زیست دریافت کرده است، اضافه کرد: طرح آبرسانی به منطقه حفاظت شده شراء نیز اجرایی شده و به زودی افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق ملی محیط زیست از طرح های محیط زیستی صنایع آلاینده

حمایت صندوق ملی محیط زیست از طرح های محیط زیستی صنایع آلاینده