موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-10ورزشي

سوء مدیریت عجیب در لیگ یک دردسرساز شد


پرداخت نشدن بدهی های باشگاه خوشه طلایی و اشتباه مدیران این باشگاه در عقد قرارداد با بازیکنان بر اساس دستورالعمل ناظر بر قراردادها، این باشگاه را در آستانه سقوط به لیگ سه و انحلال قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خوشه طلایی ساوه امروز (یکشنبه) در هفته دوم لیگ دسته یک باید به میزبانی سایپا می رفت اما این دیدار لغو و با اینکه هنوز کمیته انضباطی به صورت رسمی درباره این بازی رایی را صادر نکرده، اما نتیجه اش سه بر صفر به سود سایپا اعلام خواهد شد.

اما چرا خوشه طلایی نتوانست در این دیدار به میدان برود؟ ماجرا از این قرار است که مشکل باشگاه خوشه طلایی تنها بدهی های این تیم به طلبکارانش نیست.

این باشگاه در موارد متعددی دستورالعمل ناظر بر قرارداد را رعایت نکرده و در اشتباهی دیگر از سوی مدیران خوشه طلایی، نقص مدارک هم داشته اند.

البته سوء مدیریت در خوشه طلایی به همین جا ختم نشده و مدیران این باشگاه حتی اسامی بازیکنانشان را در سازمانه سازمان لیگ بارگزاری نکرده اند! لیست اعلامی بازیکنان خوشه طلایی برای دیدار با سایپا خوشه طلایی در هفته نخست لیگ دسته یک هم با این مشکلات مواجه بوده اما مدیران این باشگاه به سازمان لیگ تعهد داده بودند که تا بازی هفته دوم ایرادات متعددشان را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مدیریت عجیب در لیگ یک دردسرساز شد

سوء مدیریت عجیب در لیگ یک دردسرساز شد