مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-19سياسي

نگاهداری: تجارب دوران کرونا می تواند در کاهش ترافیک اثرگذار باشد


در نشست بررسی تخصصی «چالش ها و راهکارهای کاهش ازدحام ترافیک شهری» در مرکز پژوهش های مجلس، بر تبیین مواردی چون مدیریت سفر و بهره مندی از فناوری های نوین در کاهش ازدحام ترافیکی تاکید شد.

- در نشست بررسی تخصصی چالش ها و راهکارهای کاهش ازدحام ترافیک شهری در مرکز پژوهش های مجلس، بر تبیین مواردی چون مدیریت سفر و بهره مندی از فناوری های نوین در کاهش ازدحام ترافیکی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط ایسنا به نقل از عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، نشست بررسی تخصصی چالش ها و راهکارهای کاهش ازدحام ترافیک شهری با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

بابک نگاهداری، در این جلسه با اشاره به بروز مشکلات با ایجاد ترافیک شهری، اظهار کرد: ترافیک و ازدحام ترافیکی، اگر مهم ترین ابرچالش کشور نباشد، یکی از ابرچالش های مهم کشور است.

وی با بیان اینکه مساله ترافیک در چند سال گذشته حل نشده و حجم آن هم افزایش داشته است، افزود: مساله ازدحام ترافیک، صرفا مساله ای ترافیکی نیست و باید ابعاد مختلف آن بررسی شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس توضیح داد: ترافیک وقت و زمان شهروندان را می گیرد، باعث کاهش کیفیت هوا و افزایش آلودگی هوا می شود که آسیب های متعددی را متوجه شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: تجارب دوران کرونا می تواند در کاهش ترافیک اثرگذار باشد

نگاهداری: تجارب دوران کرونا می تواند در کاهش ترافیک اثرگذار باشد