مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-18بين الملل

کاخ سفید: بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی از ایران نفس راحتی خواهیم کشید


هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با اشاره به اینکه توافق جدید با ایران به معنای تغییر در سیاست های واشنگتن نسبت به تهران نیستف گفت «بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی بازداشت شده از ایران یک نفس راحت خواهیم کشید».

- هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با اشاره به اینکه توافق جدید با ایران به معنای تغییر در سیاست های واشنگتن نسبت به تهران نیستف گفت بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی بازداشت شده از ایران یک نفس راحت خواهیم کشید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز (دوشنبه) و پس از انتشار خبرها مبنی بر واریز منابع مالی آزادشده ایران از کره جنوبی به حساب های ایرانی در بانک های قطری و خروج هواپیمای حامل جاسوسان آمریکایی از تهران، در اظهاراتی گفت: بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی بازداشت شده در ایران نفس راحت خواهیم کشید .

به موجب ایران توافق، پنج زندانی ایرانی نیز که به صورت غیرقانونی در آمریکا بازداشت شده بودند، مشمول عفو ریاست جمهوری و آزاد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، کربی در ادامه مدعی شد: به مجازات ایران ادامه خواهیم داد و مسئله بازداشت شهروندان آمریکایی را جدی خواهیم گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید: بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی از ایران نفس راحتی خواهیم کشید

کاخ سفید: بعد از بازگشت زندانیان آمریکایی از ایران نفس راحتی خواهیم کشید