مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:202023-08-28سياسي

عدم فهم متقابل صنعت و دانشگاه، علت اصلی چالش ارتباط صنعت با دانشگاه است


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریییس جمهوری علت اصلی چالش ارتباط صنعت و دانشگاه را عدم فهم متقابل صنعت و دانشگاه دانست و گفت: حرکت دانشگاه، - ایسنا/همدان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریییس جمهوری علت اصلی چالش ارتباط صنعت و دانشگاه را عدم فهم متقابل صنعت و دانشگاه دانست و گفت: حرکت دانشگاه، برای کشف و شناسایی مسائل صنعت از یک سو و ارائه این نیازها از سوی صنعت یک ضرورت به شمار می رود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی، امروز دوشنبه 6 شهریور در نشست با نمایندگان جامعه علمی، دانشگاهی و نخبگان شهرستان ملایر در دانشگاه ملایر، ضمن اشاره به دغدغه تعامل صنعت و دانشگاه، راهکار حل این مسأله را وجود یک نهاد واسط آشنا به زبان هر دو طرف دانست و افزود: بارها به ضرورت حل این چالش تأکید داشته ام و حتی در سخنرانی سال 97 مقابل مقام معظم رهبری به دغدغه ارتباط با صنعت اشاره کردم.

وی با تأکید بر اینکه اگر دانشگاه راهکاری برای کشف مسائل صنعت داشته باشد، از آنها حمایت می کنیم، اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی معاونت علمی، بستری تعاملی و جامع، برای اطلاع رسانی خدمات و حمایت ها است.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به طراحی سامانه جامع و تعاملی ارائه خدمات معاونت علمی، مطرح کرد: براساس یک بررسی 90 درصد منابع اعطایی معاونت علمی توسط 10 درصد از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم فهم متقابل صنعت و دانشگاه، علت اصلی چالش ارتباط صنعت با دانشگاه است

عدم فهم متقابل صنعت و دانشگاه، علت اصلی چالش ارتباط صنعت با دانشگاه است