مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:352023-09-17اقتصادي

اژدهای زخمی اعتبارخوار گچساران کجاست؟


پردیس هنری گچساران شاهکار بلعیدن اعتبارات که به عنوان میراث از سنوات گذشته به مسئولان این دولت رسیده است.

- خبرگزاری فارس گچساران-ندانعمتی- طبق آن چه که امروزه می بینیم تلاش دولت سیزدهم برای اتمام پروژه های زخمی سنوات گذشته مشهود و  بسیار خوب است.

 پیکر کهگیلویه و بویراحمد به واسطه پروژه های نیمه تمام و رها شده سنوات گذشته  زخمی است به گونه ای که در هر شهرستان این استان کمتر برخوردار ردپای اینگونه طرح ها به خوبی مشاهده می شود.

گچساران نیز از این زخم ها در امان نمانده و برخی از این پروژه های زخمی به یک معضل و شاهکار سنوات گذشته در این شهرستان تبدیل شده است.

به گونه ای که برخی از آنها به اژدهای اعتبار خوار معروف گردیده و تلاش دولتمردان و مسئولان دولت سیزد هم با وجود شرایط اقتصادی فعلی برای اتمام آنها هنوز به نتیجه نرسیده است.

اینگونه پروژه ها که تعدادی از آنها در خود شهر گچساران قرار دارد باعث دلمردگی و روزمردگی مردم این شهرستان ترانزیتی شده  است.

     مجنمع فرهنگی پردیس گچساران یکی از پروژه های خورنده اعتبارات و ناتمام سنوات گذشته می باشد که به عنوان یک میراث بد به دولتمردان سیزدهم رسیده است.

 پروژه ای که در نگاه اول به بیننده القایی زیبا از خود را در خاطر شخص می گنجاند ولی با کمی دقت در طراحی اینگونه پروژه می مانند که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژدهای زخمی اعتبارخوار گچساران کجاست؟

اژدهای زخمی اعتبارخوار گچساران کجاست؟