مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-29اقتصادي

افزایش 50 درصدی مصرف سوخت در خراسان شمالی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه ذخیره بنزین در خراسان شمالی شرایط مطلوبی دارد، گفت: مصرف بنزین در استان بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه ذخیره بنزین در خراسان شمالی شرایط مطلوبی دارد، گفت: مصرف بنزین در استان بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

سید رضا احمدنیا در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت، 7 شهریور ماه برگزار شد، اظهار کرد: به رغم افزایش مصرف سوخت در کشور و استان، مشکلی در میزان ذخیره بنزین نداریم.

وی افزود: این درحالی است که میزان مصرف بنزین در استان، روزانه به یک میلیون لیتر رسیده اما در مدت مشابه سال گذشته 600 هزار لیتر بوده و نشان دهنده افزایش بیش از 50 درصدی مصرف هستیم.

وی به ارزان بودن قیمت مصرف فرآورده های نفتی در کشور اشاره کرد و گفت: برای درک بهتر این موضوع باید بدانیم که کل بودجه عمرانی امسال در کشور 380 هزار میلیارد تومان است اما بیش از پنج برابر آن یعنی دو هزار میلیارد تومان (2 هزار همت) برای یارانه فرآورده های نفتی هزینه می شود.

احمدنیا تصریح کرد: علاوه بر این، قاچاق سوخت در کشور نیز بسیار بالا است و باید مطالبه عمومی در کشور برای این موضوعات شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی مصرف سوخت در خراسان شمالی

افزایش 50 درصدی مصرف سوخت در خراسان شمالی