مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29اقتصادي

افتتاح بیش از 2900 پروژه همزمان با هفته دولت در استان خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 2900 پروژه خرد و کلان با اعتبار 81 هزار میلیارد تومان در استان خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور یعقوبعلی نظری در آیین افتتاح فاز دوم شرکت آبراهه گستر در شهرک صنعتی خیام زبرخان اظهار کرد: در هفته دولت بیش از 2900 پروژه خرد و کلان با اعتبار بیش از 81هزار میلیارد تومان در سطح استان خراسان رضوی مورد بهره برداری قرار می گیرد و یا آغاز عملیات اجرایی می شود.

افتتاح بزرگترین نیروگاه بادی کشور در خواف  استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی، استان اول کشور در تعداد افتتاح پروژه ها در هفته دولت است، افزود: بزرگترین نیروگاه بادی 200 مگابایتی کشور با سرمایه گذاری 8 هزار میلیارد تومان در کریدور بادی خواف آغاز عملیات اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در طی 2 سال گذشته 350 واحد راکد در استان خراسان رضوی فعال شده است بخشی که بلاتکلیف بود را تعیین تکلیف کردیم که یا  فعالیت داشنه باشند و یا از چرخه تولید جدا شوند.

  افتتاح 3 پروژه در نیشابور  نظری با بیان اینکه ما آماده همکاری با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان هستیم، تاکید کرد:  مشکلات وجود دارد اما مشکلات در حین حرکت باید حل شود و توقف برای حل مشکل چیزی را حل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 2900 پروژه همزمان با هفته دولت در استان خراسان رضوی

افتتاح بیش از 2900 پروژه همزمان با هفته دولت در استان خراسان رضوی