مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-09سياسي

دولت صنعا رزمایش برگزار کرد


مانور نظامی تیپ هشتم حفاظت ریاست جمهوری وابسته به وزارت دفاع در دولت صنعا تحت عنوان «تولد نور» با هدف ارسال پیام به ائتلاف سعودی مبنی بر آمادگی کامل برای دفاع از یمن و حاکمیت آن برگزار شد.

- مانور نظامی تیپ هشتم حفاظت ریاست جمهوری وابسته به وزارت دفاع در دولت صنعا تحت عنوان تولد نور با هدف ارسال پیام به ائتلاف سعودی مبنی بر آمادگی کامل برای دفاع از یمن و حاکمیت آن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه المیادین، روز جمعه، تیپ هشتم حفاظت ریاست جمهوری، وابسته به وزارت دفاع در دولت صنعا، همزمان با تدارک جشن سالگرد میلاد پیامبر (ص) و انقلاب 21 سپتامبر 2014، مانور نظامی را تحت عنوان تولد نور برگزار کرد.

در این مانور احمد حامد، رییس دفتر ریاست جمهوری، سرلشکر محمد الغماری رییس ستاد کل ارتش، سرلشکر علی المشکی، معاون وی و سرلشکر علی الکلانی، دستیار وزیر دفاع در امور منابع انسانی حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت یمنی سبأ ، این مانور شبیه سازی حمله به مواضع دشمن فرضی توسط گروهی از اعضای گردان تیپ هشتم، حفاظت ریاست جمهوری، به واسطه نفوذ به مواضع دشمن بود، در حالی که تجهیزات، توپخانه ها و مسلسل ها به شلیک گلوله های واقعی به سمت مواضع فرضی دشمن ادامه می دادند و با انواع سلاح ها آن ها را هدف قرار داده و با منفجر کردن وسایل نقلیه و انباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صنعا رزمایش برگزار کرد

دولت صنعا رزمایش برگزار کرد