مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:152023-08-26اقتصادي

ساختمان اداری منابع آب زرندیه افتتاح شد


همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان اداری اداره منابع آب شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/مرکزی همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان اداری اداره منابع آب شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ساختمان در زمینی به وسعت 540 متر مربع و در دو طبقه با زیربنای 400 متر مربع احداث شده و برای ساخت آن اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار مرکزی که برای افتتاح پروژه های هفته دولت به شهرستان زرندیه سفر کرده در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه ضمن گلباران قبور مطهر شهدای والامقام با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با یک خانواده شهید در شهر زاویه و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاویه از دیگر برنامه های استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه است.

گفتنی است در سومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم 45 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان اداری منابع آب زرندیه افتتاح شد

ساختمان اداری منابع آب زرندیه افتتاح شد