مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-30سياسي

پیگیری رفع ناترازی تولید و مصرف انرژی یکی از اولویت های دولت است


رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهور گفت: یکی از اولویت های دولت پیگیری رفع ناترازی تولید و مصرف انرژی است و در این زمینه اقدامات مختلفی در حوزه زیرساختی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پنج طرح احداث و توسعه شرکت برق منطقه ای خراسان در مشهد اظهار کرد: حرکت به سمت انرژی های پاک و استفاده بیشتر از این ظرفیت ها با توجه به تبعات انرژی فسیلی نیاز امروز است.

رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس جمهور افزود: ظرفیت تولید برق خورشیدی و نیروگاه بادی در خراسان رضوی بسیار زیاد است و از این ظرفیت باید بیشتر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات دولت برای مردم به خوبی بیان نشده است، افزود: نیازمند تبیین در همه حوزه ها و بیان اقدامات دولت هستیم.

درویشیان ادامه داد: برای رفع مشکلاتی که از قبل ایجاد شده راهی جز حضور مردم نداریم و باید بستر لازم را برای مشارکت بیشتر مردم در همه حوزه ها را فراهم کنیم.

کلنگ زنی و بهره برداری از 9 هزار و 900 طرح در خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی هم گفت: همه طرح های توسعه ای و زیربنایی استان تا سال 1404 در همه بخش ها مشخص است و هیچ ابهامی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع ناترازی تولید و مصرف انرژی یکی از اولویت های دولت است

پیگیری رفع ناترازی تولید و مصرف انرژی یکی از اولویت های دولت است