مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-17فرهنگي

اساس فیلم کوتاه، قصه گویی است


یک نویسنده و کارگردان با بیان اینکه پرداختن به ژانرهای گوناگون فیلم سازی در فیلم کوتاه می تواند سبب رونق بیشتر بازار فیلم کوتاه شود، گفت: اساس فیلم کوتاه، - ایسنا/اصفهان یک نویسنده و کارگردان با بیان اینکه پرداختن به ژانرهای گوناگون فیلم سازی در فیلم کوتاه می تواند سبب رونق بیشتر بازار فیلم کوتاه شود، گفت: اساس فیلم کوتاه، قصه گویی است و وظیفه یک فیلم در درجه اول نیز روایت یک داستان درست است.

مهدی میرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در فیلم کوتاه به دلیل اینکه یک اثر بسیار هنرمندانه تری نسبت به فیلم بلند است، آزادی عمل بیشتری در پرداخت هنری وجود دارد.

فیلم سازی که فیلم کوتاه می سازد، تلاش می کند حرفش را درست بزند تا اینکه بخواهد تحت تأثیر عوامل دیگر باشد.

این فیلم ساز با بیان اینکه به دلیل عدم وجود بیزینس در فیلم کوتاه خلوص بیشتری وجود دارد، بیان کرد: در اصفهان به این خاطر که تشکُل صنفی محکمی برای فیلم کوتاه وجود ندارد، افراد شناخت خوبی از یکدیگر ندارند و اکثر افراد توانمند در این حوزه نیز به تهران رفته اند.

فیلم کوتاه در اصفهان رونق زیادی نداشته و تولید آن در اصفهان نسبت به تهران بسیار اندک است، ولی اگر یک صنف متمرکز در اصفهان بود عوامل نیز یکدیگر را بیشتر شناخته و بیشتر گفت وگو می کردند و شرایط به گونه ای دیگر رقم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس فیلم کوتاه، قصه گویی است

اساس فیلم کوتاه، قصه گویی است