مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-03اقتصادي

قیمت خرید تضمینی 32 قلم محصول کشاورزی فردا اعلام می شود


فردا نرخ خرید تضمینی 32 قلم کالای کشاورزی نهایی و اعلام می شود.

- عطاالله هاشمی، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: نرخ خرید تضمینی 32 قلم کالای کشاورزی از جمله گندم فردا در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین و اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس اعضای شورای قیمت گذاری شامل رییس سازمان برنامه بودجه و معاون رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر جهاد کشاورزی، رییس اتاق اصناف کشاورزی کشور، رییس بناد ملی گندمکاران، رییس نظام مهندسی کشاورزی کشور، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی کشور و دو نفر از کشاورزان خبره است که بر اساس قانون خرید تضمینی تعیین شده است.

رییس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه نرخ پیشنهادی و کارشناسی کیلویی 23 هزار تومان است، تصریح کرد: در مرکز پژوهش های اقتصادی کشاورزی هم تقریبا همین قیمت براورد شده و کارشناسان این حوزه هم به قیمت کمتر از این رقم اعتقادی ندارند.

وی با بیان اینکه قیمت گندم برای سال زراعی 1402-1403 قطعا بیش از 20 هزار تومان در هر کیلو خواهد بود، گفت : امیدوارم این شورا به نظارت کارشناسی توجه کند و قیمت 23 هزار تومان را تصویب کند.

هاشمی در پاسخ به اینکه چه معیار کارشناسی برای تعیین قیمت خرید تضمینی گندم در بحث های شورای قیمت گذاری وجود دارد، گفت: آنچه مسلم است قانون خرید تضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی 32 قلم محصول کشاورزی فردا اعلام می شود

قیمت خرید تضمینی 32 قلم محصول کشاورزی فردا اعلام می شود