مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-28اقتصادي

خوش مصرفی آذری ها در کشور و تحویل 100سامانه خورشیدی به مددجویان


مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی باتوجه به فرهنگ عمومی بالای اهالی آن، جزو مشترکین پاک محسوب می شود که در کشور در مدیریت مصرف سرآمد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر فرج نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در دومین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای به سوی قله خانه فرهنگ تبریز اظهار کرد: میزان استاندارد متوسط رشد مصرف سالانه برق در دنیا یک تا سه درصد است که بخشی از رشد قابل توجه مصرف برق در این استان مربوط به توسعه بخش صنعت بوده ولی عمده رشد مصرف در فصل تابستان مربوط به وسایل سرمایشی است.

وی با بیان اینکه 25 تا 30 درصد مصرف برق در ایام پیک بار تابستان مربوط به بخش غیرمولد و سامانه سرمایشی است، تاکید کرد: با توجه به اینکه فرهنگ مصرف برق در این استان به سمت استفاده از کولرهای گازی سوق یافته است، متوسط رشد سالانه مصرف برق نیز در این استان نسبت به متوسط کشوری افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی گفت: برای روزها و ساعت های خاص پیک بار میزان نیاز کل کشور 73 هزار مگاوات که کولرهای گازی در کشور حدود 20 هزار مگاوات معادل تولید سه تا چهار نیروگاه تبریز، برق مصرف می کنند.

فرج نیا ادامه داد: برای کنترل متوسط افزایش مصرف برق برنامه های مختلفی در سطح دنیا و کشور در خصوص مدیریت مصرف و پاسخگویی بار (dr)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش مصرفی آذری ها در کشور و تحویل 100سامانه خورشیدی به مددجویان

خوش مصرفی آذری ها در کشور و تحویل 100سامانه خورشیدی به مددجویان