مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-30اجتماعي

مصوبات کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران تشریح شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران مصوبات کارگروه شرایط اضطرار گرد و غبار را تشریح کرد و از ممنوعیت فعالیت معادن شن و ماسه و امور ساختمانی و راهسازی استان تا نهم شهریور ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اداره کل مدیریت بحران طی روزهای گذشته مبنی بر خیزش گرد و غبار و نفوذ توده گرد و خاک، از تشکیل دومین جلسه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار سال 1402 در استان تهران خبر داد.

یزدی مهر با بیان اینکه این کارگروه در حوزه مدیریت گرد و غبار فعالیت می کند و با کارگروه اضطرار آلودگی هوا که در حوزه مدیریت آلایندگی صنایع فعال است، تفاوت دارد اظهار داشت: باید در نظر داشت که منشأ آلودگی که در حال حاضر وجود دارد، ارتباطی با صنایع و آلایندگی های صنعتی ندارد، منشأ آلودگی های فعلی کاملاً طبیعی است و این موضوع به بحران های طبیعی باز می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه سلامت مردم در اولویت است و طبق تکالیف قانونی در حوزه پدیده گرد و غبار اداره کل مدیریت بحران مکلف به برگزاری این جلسات است، باید موضوعات اطلاع رسانی و آموزش های لازم هنگام وقوع گرد و غبار به مردم ارائه شود تا شاهد کاهش صدمات و آسیب های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران تشریح شد

مصوبات کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران تشریح شد