مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:402023-08-27پزشكي

ارائه خدمات درمانی به بیش از 6200 زائر در مرز شلمچه


دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ارائه خدمات درمانی به 6 هزار و 248 زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خبر داد.

- سید نادر نقیبی در گفتگو با خبرنگار مهر در شلمچه اظهار کرد: از 27 مردادماه تا چهارم شهریورماه سال جاری، 6 هزار و 248 زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

نقیبی افزود: در این مدت 116 بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان های آبادان و خرمشهر با آمبولانس های اورژانس 115 اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون 358 بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده اند.

نقیبی بیان کرد: در روز چهارم شهریورماه تعداد یک هزار و 916 بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده اند که از این تعداد 21 بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به 24 نفر از مصدومین ترافیکی نیز خدمات امدادی و درمانی داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به بیش از 6200 زائر در مرز شلمچه

ارائه خدمات درمانی به بیش از 6200 زائر در مرز شلمچه