مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-02اجتماعي

زائران اربعین حسینی با هوشیاری رانندگی کنند


سخنگوی اورژانس خوزستان با اشاره به افزایش تصادفات رانندگی در استان گفت: از زوار حسینی درخواست می شود با رعایت قوانین و… در هنگام رانندگی از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف شرهانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: با توجه به بروز تصادفات متعدد در روزهای اخیر و با توجه به افزایش ترددها در روزهای منتهی به اربعین حسینی و چند روز پس از آن، از هموطنان درخواست می شود با رعایت قوانین و نکات ایمنی در هنگام رانندگی از بروز هرگونه حادثه پیشگیری کنند.

وی توصیه کرد: بررسی فنی خودرو پیش از حرکت، خواب کافی راننده، پرهیز از عجله در سفر با خودرو کنار گذاشتن تلفن همراه، برنامه ریزی در مسیر، حفظ هوشیاری و پرهیز از خوردن در هنگام رانندگی از مواردی است که موجب کاهش اشتباهات رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات می شود.

شرهانی در خصوص وضعیت امداد رسانی به زائران در مرز چذابه گفت: چهار هزار و 956 نفر برای دریافت خدمات به پایگاه ها و مراکز اورژانس مراجعه کردند که شامل 2 هزار و 246 نفر ویزیت در درمانگاه، 2 هزار و 280 نفر پیش بیمارستانی، 430 نفر سالن سرد و 21 نفر اعزام از درمانگاه بوده است.

سخنگوی اورژانس خوزستان بیان کرد: طرح خدمت رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی در قالب تیم های درمانی و خدماتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین حسینی با هوشیاری رانندگی کنند

زائران اربعین حسینی با هوشیاری رانندگی کنند