مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20فرهنگي

غرفه های جشنواره آش رایگان در اختیار آشپزان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: غرفه آش و صنایع دستی 100 درصد رایگان در اختیار شرکت کنندگان در جشنواره قرار خواهد گرفت و حتی اسکان این افراد نیز رایگان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با بیان اینکه سه رویداد زنجان در تقویم رویدادها به ثبت رسیده است، اظهار داشت: جشنواره آش ایرانی، نمایشگاه ملی صنایع دستی و جشنواره بین المللی غذای اکو از جمله این رویدادهاست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه 5 پروانه میراث نیز آماده است تا در شورای ملی ثبت شود، افزود: اخیرا کاروانسراها نیز به ثبت جهانی رسیده اند این در حالی است کاروان سراهای زنجان در این زنجیره معرفی نشده بود ولی پیگیر آن هستیم.

  وی با اشاره به اینکه این رویداد ملی یک رویداد شهرستانی نیز دارد، گفت: رویداد شهرستانی نیز فردا 30 شهریورماه با حضور 200 شرکت کننده برگزار خواهد شد.

صفوی اضافه کرد: رویداد شهرستانی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در 4 گروه داوری می شود که از 200 شرکت کننده نهایتا 10 نفر به رویداد ملی راه خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرفه های جشنواره آش رایگان در اختیار آشپزان

غرفه های جشنواره آش رایگان در اختیار آشپزان