مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-29اقتصادي

مشارکت فولادمبارکه با 76 شرکت داخلی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی


مدیر اجرای پروژه های انرژی فولاد مبارکه گفت: مشارکت 76 شرکت داخلی برای تأمین، ساخت و نصب تجهیزات داخل کشور، یکی از نکات قابل توجه در ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی توسط این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا خسروانی پور به تشریح آخرین پیشرفت های نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت پرداخت و اظهار کرد: با توجه به محدودیت های برق کشور در فصول گرم سال و درنتیجه کاهش میزان تولید فولاد مبارکه و عدم النفع ناشی از محدودیت برق اعمال شده، احداث نیروگاه برق این شرکت از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصول مختلف سال محدودیت های برق، گاز و آب در تولید شرکت فولاد مبارکه اثرگذار است پس از بررسی های کارشناسی، احداث نیروگاه سیکل ترکیبی نسل جدید که دارای راندمان حدود 3 برابری نسبت به نیروگاه های نسل قبل است با یک برنامه ریزی دقیق آغاز شد.

مپنا و فولاد مبارکه؛ در کنار هم برای ساخت نیروگاهی کم نظیر در کشور مدیر اجرای پروژه های انرژی و سیالات فولاد مبارکه افزود: پس از تشکیل کمیته های فنی و بازرگانی نهایتاً قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی فولاد مبارکه با شرکت مپنا که یکی از شرکت های باتجربه احداث نیروگاه در کشور است منعقد شد و از همان ابتدای پروژه با تشکیل تیم مدیریت پروژه و هماهنگی و تعامل چندجانبه با شرکت توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت فولادمبارکه با 76 شرکت داخلی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی

مشارکت فولادمبارکه با 76 شرکت داخلی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی