مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-13سياسي

اظهارات ضرغامی درباره رونالدو، تاخیر در سریال سروش صحت


توضیحاتی درباره دلایل خشک شدن «چشمه علی»، اظهارات ضرغامی درباره رونالدو و ایتا و بله، تعطیلی موزه ها، کاخ ها و اماکن تاریخی، دعوت ایران از عربستان برای ثبت یک میراث مشترک، - توضیحاتی درباره دلایل خشک شدن چشمه علی ، اظهارات ضرغامی درباره رونالدو و ایتا و بله، تعطیلی موزه ها، کاخ ها و اماکن تاریخی، دعوت ایران از عربستان برای ثبت یک میراث مشترک، و تاخیر در انتشار صداتو ، پدرخوانده و سریال سروش صحت از اخبار فرهنگی هنری 22 شهریور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه 22 شهریور، مدیر پایگاه میراث ملی ری درباره دلایل احتمالی خشک شدن چشمه علی و اقداماتی که تاکنون برای رفع آن انجام شده است، توضیحاتی داد.

رونالدو به ایران بیاید باید بله و ایتا نصب کند این در حالی بود که وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: اگر رونالدو به ایران بیاید باید سکو بله و ایتا را نصب کرده و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد و به آن ها بگوید این سکوها را نصب کنند و از آن ها استفاده کنند.

موزه ها، کاخ ها و اماکن تاریخی تعطیل شدند همچنین تمام اماکن تاریخی، موزه ها، کاخ ها و پایگاه های ملی و جهانی همزمان با رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع) تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ضرغامی درباره رونالدو، تاخیر در سریال سروش صحت

اظهارات ضرغامی درباره رونالدو، تاخیر در سریال سروش صحت