مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 21:122023-09-20اجتماعي

سیل گیلان: آسیب به 4000 هزار واحد مسکونی در آستارا


به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در جریان بارندگی های سنگین در آستارا به چهار هزار واحد مسکونی خسارت وارد شده که میزان این خسارت از پنج تا 30 درصد متفاوت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ساعت چهار صبح روز دوشنبه 27 شهریور بود که بارش شدید و سیل آسا باران در گیلان و شهرستان آستارا آغاز و در مدت زمان 30 ساعت چیزی در حدود 323 میلی متر باران در این شهر شروع به  باریدن کرد.

اسکان موقت 130 خانوار آسیب دیده در سیل آستارا بارش باران در آستارا به حدی زیاد بود که باعث بروز سیل، آب گرفتگی شدید معابر، شکستن پل سیبلی آستارا، قطع شدن چندین راه روستایی و قطع شدن برق 6 منطقه شهری و روستایی آستارا شد.

از همان ساعات ابتدایی بارش باران در آستارا نیروهای امدادی، هلال احمر و واکنش سریع شرکت توزیع برق در این شهر حضور یافته و به امداد رسانی به مردم مشغول شدند و تاکنون به 130 خانوار در چهار نقطه تعیین شده به آنان اسکان داده شده است.

یکی از مشکلات مردم آستارا در این 2 روز قطع برق در برخی از مناطق شهری و روستایی بوده است ولی طیق گفته های امیر مرادی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان اکنون برق، آب و گاز تمامی نقاط آستارا وصل شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گیلان: آسیب به 4000 هزار واحد مسکونی در آستارا

سیل گیلان: آسیب به 4000 هزار واحد مسکونی در آستارا