مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 05:252023-09-18بين الملل

مارک میلی: ضدحمله اوکراین طولانی خواهد بود


رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا ضمن اذعان به اینکه ضدحمله اوکراینی ها علیه روسیه هنوز به موفقیتی دست پیدا نکرده مدعی شد، این ضدحمله بعد از زمان طولانی نامشخصی به اهدافش دست پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه ای گفت، تحقق پیروزی ادعایی ضد حمله ارتش اوکراین علیه روسیه مدت زمان قابل توجهی طول خواهد کشید اما از گمانه زنی درباره اینکه کی یف چقدر زمان برای دستیابی به اهداف این ضد حمله اش نیاز دارد خودداری کرد.

ضد حمله ارتش اوکراین علیه روسیه از چند ماه پیش در ماه ژوئن، در پی ادعاها و رجزخوانی های فراوان کی یف و متحدانش شروع شد اما تا کنون در تحقق اهداف و انتظارات مجریانش برای رقم زدن تحولی در میدان جنگ ناکام مانده است.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.

ان.

ان برای آنکه همچنان به اوکراین و متحدانش در خصوص این ضدحمله به بن بست خورده امید بدهد ادعا کرد: این ضد حمله، اگرچه مهم است، اهداف عملیاتی و تاکتیکی محدودی دارد که حتی در صورتی که کاملا محقق شوند، به سطح بیرون راندن کامل همه روس ها از اوکراین، هدف استراتژیک کلی تری که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین مد نظر دارد، نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارک میلی: ضدحمله اوکراین طولانی خواهد بود

مارک میلی: ضدحمله اوکراین طولانی خواهد بود