مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-10سياسي

دشمنان در سانسور پیاده روی اربعین ناکام ماندند


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دشمنان در سانسور کردن پیاده روی بزرگ اربعین ناکام ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری یکشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با بیان اینکه دشمن به طور دائم در حال توطئه است، اظهار داشت: هر چه قدر موفقیت ایران سیر صعودی و بیشتر می شود و دشمنی دشمنان بیشتر می شود.

مدیر کل سیاسی؛ انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: موفقیت های صنایع موشکی و هوافضا دشمن را غافلگیر کرده و استکبار را زمین گیر کرده است.

حیدری ادامه داد: امروز ایران پرچمدار نهضت عاشورا است و برای تداوم این راه تمام ظرفیت ها به کار گرفته است و دشمن برای مقابله و جلوگیری از پیشرفت های موشکی تلاش کرد با نفوذ در مراکز امنیتی و صنعتی این موفقیت ها را متوقف کند ولی ناکام ماند.

وی ادامه داد: آنها تلاش دارند در سالگرد تجمعات با اطلاعات دروغ و القا یاس و ناامیدی فضا را مجدداً ملتهب و متشنج کنند که می طلبد مدیران با حساسیت این مسائل با تببین و آگاه سازی دنبال کنند.

حیدری یادآور شد: مسیر نجف به کربلا کانون توجه جهانیان بود و رعبی که از نهضت حسینی در دل دشمن بود و تلاشی که آنها داشتند این بود که این اجتماع بزرگ را سانسور کند ولی ناکام ماندند و از همه عزیزانی که کمک کردند برای تسهیل زائرین جای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در سانسور پیاده روی اربعین ناکام ماندند

دشمنان در سانسور پیاده روی اربعین ناکام ماندند