مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-30اجتماعي

رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 16 استان/ باد و خاک در 14 استان


سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها در 16 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 14 استان هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها در 16 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 14 استان هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از ادامه فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد گردخاک و تگرگ از چهارشنبه تا جمعه ( 8 تا 10 شهریور) خبر داد.

این شرایط جوی روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مازندران، خراسان شمالی و شمال استان های کردستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی و ارتفاعات در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و غرب و شرق هرمزگان، پنجشنبه در دامنه و ارتفاعات استان های مازندران، البرز و تهران و ارتفاعات استان های سمنان، غرب گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان و جمعه در دامنه و ارتفاعات مازندران و ارتفاعات استان های البرز، تهران، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 16 استان/ باد و خاک در 14 استان

رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در 16 استان/ باد و خاک در 14 استان