مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-14سياسي

در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ما در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده ایم و خادم مردم و سرباز ولایت هستیم.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ما در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم و تا باشیم رزمنده ایم و خادم مردم و سرباز ولایت هستیم.

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز (23 شهریورماه) در خصوص شهادت مدافع امنیت ستوان یکم علی اولاد حسین ، بیان کرد: مکتب ما مکتب سیدالشهداست، قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست.

وی با اشاره به سخنان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما ملت امام حسینیم، ملت امام حسین(ع) پرورش یافته قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا است، و این مکتب با ایثار، از خودگذشتگی و شهادت عجین شده است.

سردار جاویدان با بیان اینکه از ابتدای سال 1402 تاکنون این چهارمین شهید استان و در مجموع 153 شهید انتظامی استان هرمزگان است، تصریح کرد: امروز در نیروی انتظامی کشور باب شهادت باز است و هرچند روز یکبار شاهد هستیم که یکی از فرزندان غیور ملت، یکی از رزمندگان انتظامی و از سربازان ولایت ، در راستای دفاع از ارزش ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان عزیز خودشان را فدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم

در مجموعه فراجا از شهادت هراسی نداریم