مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-21سياسي

احکام متهمان پرونده حمله به حرم شاهچراغ(ع) اعلام شد


با گذشت 40 روز از حادثه حمله اخیر به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و پس از برگزاری سه جلسه رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز متهمان این پرونده به اعدام و حبس محکوم شدند.

- ایسنا/فارس با گذشت 40 روز از حادثه حمله اخیر به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) و پس از برگزاری سه جلسه رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز متهمان این پرونده به اعدام و حبس محکوم شدند.

دومین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در تاریخ یکشنبه، 22 مردادماه 1402 انجام شد که منجر به دستگیر شدن عامل حمله و همکاران وی طی چند مدت اخیر شد و در طی این مدت چندین دادگاه آنان در شیراز برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، رییس کل دادگستری استان فارس گفت: متهم ردیف اول پرونده حمله به زائران و خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع)، رحمت الله نوروزاف معروف به مصطفی اسلم یار، اهل کشور تاجیکستان که در شامگاه 22 مردادماه امسال اقدام به حمله مسلحانه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) کرده بود و با اتهامات محاربه، بغی و اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور مواجه بود، پس از طی مراحل تحقیقات، صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شیراز و برگزاری 20 ساعت جلسه رسیدگی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به 2 بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام متهمان پرونده حمله به حرم شاهچراغ(ع) اعلام شد

احکام متهمان پرونده حمله به حرم شاهچراغ(ع) اعلام شد