مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-05اقتصادي

کویرتایر قطب تولید تایرهای شاسی بلند درایران شد


به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت مدیریت گروه سرمایه گذاری امید، - مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم با تاکید بر اینکه در حال حاضر 22 درصدخودروهای موجود در کشور را شاسی بلندها تشکیل می دهند گفت: با افتتاح این پروژه سهم تولید کویرتایر از کل تولیدتایرهایSUV  در کشور بیش از 51 درصد شده است و سهم 10 درصدی ما از تامین نیاز بازار کل کشور به این گروه تایرها به بیش از 41 درصد افزایش می یابد.

مهندس سید محمد حسین زینلی  بیان کرد: با افتتاح این طرح، کویرتایر بزرگترین تولید کننده تایرهای شاسی بلند در رینگ های 16 تا 20 در کشور شده است.

افزایش ظرفیت تولید بدون نیاز به خارجی ها مهندس زینلی یکی از ویژگی های بارز این پروژه را خودکفایی در طراحی و دانش فنی محصولات دانست و گفت: تمامی تایرهای شاسی بلند تولید شده در کویرتایر با بهره گیری از دانش فنی کاملا ایرانی به تولید انبوه رسیده اند و به ازای هر سایز 50 هزار دلار  و در مجموع 2 میلیون و200 هزار دلار صرفه جویی ارزی شده است.

مهندس زینلی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های این طرح، داخلی سازی در حوزه ماشین آلات می باشد، میزان صرفه جویی ارزی بابت اجرای این پروژه را سالانه 62 میلیون دلار اعلام کرد که ناشی از کاهش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویرتایر قطب تولید تایرهای شاسی بلند درایران شد

کویرتایر قطب تولید تایرهای شاسی بلند درایران شد