مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:202023-09-20ورزشي

حمایت تمام قد بنی تمیم از خوزستانی های اعزامی به هانگژو


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داد.

بازی های آسیایی 2022 که پیش از این قرار بود سال گذشته برگزار شود، با یکسال تاخیر مهرماه امسال به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با نام شهید محسن حججی همراه با 32 نماینده خوزستانی در این رویداد حضور خواهد یافت .

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که پیش از این نیز جوایز مدال های طلا، نقره و برنز بازی های آسیایی و پاراآسیایی را به ترتیب 200، 150 و 100 میلیون اعلام کرده بود، اکنون از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی خوزستان پیش از اعزام به این رویداد مهم خبر داده است.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باتوجه به اهمیت بازی های آسیایی و پاراآسیایی و قدردانی از خوزستانی هایی که موفق به حضور در این رویداد شده اند، به هر ورزشکار مبلغ 20 میلیون تومان و به هر داور و مربی مبلغ 30 میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران خوزستانی، گفت: امیدوارم ورزشکاران استان دست پر بر گردند و موفقیت آن ها برگ زرین دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد بنی تمیم از خوزستانی های اعزامی به هانگژو

حمایت تمام قد بنی تمیم از خوزستانی های اعزامی به هانگژو