مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 01:202023-09-01سياسي

نه حرفه ای، نه اخلاقی و نه وطن دوستانه


آیا این مدعیان حرفه ای بودن در کار رسانه که معمولاً غیر از فکر و مسیر خود را قبول ندارند، این مدل کار رسانه ای و سانسور شدید موفقیت های ملی و بین المللی و نپرداختن به کارهای بزرگ و امیدبخش انجام شده در کشور را حرفه ای می دانند؟ قطعاً با هر متر و معیاری چنین رویکردی نه حرفه ای، - فارس پلاس؛ عباس شمسعلی در یادداشتی نوشت: رسانه همان اندازه که محل نقد و طرح ایرادات و آسیب شناسی مشکلات و کمبودهاست، جایی برای امیدآفرینی و بیان موفقیت ها و معرفی پیشرفت ها و دستاوردهاست.

رسانه ای را می توان دلسوز و دغدغه مند دانست که وقتی از یک معضل سخن می گوید، پس از آنکه آن مشکل رفع شد یا قدمی موثر برای رفع آن برداشته شد نیز از این قدم ها یا تلاش ها استقبال کند و به آن هم بپردازد.

رسانه ای را می توان دوستدار وطن دانست که هر موفقیت قابل ارزش و مفید به حال کشور یا هر افتخار و دستاورد امیدبخشی که در عرصه داخلی یا خارجی حاصل می شود را بدون نگاه سیاست زده بازتاب دهد.

حتی اگر نقدی به آن دارد مطرح کند اما اصل موفقیت یا دستاورد مهم را بایکوت نکند.

جریان رسانه ای غربگرا و بخش قابل توجهی از رسانه های اصلاح طلب، در سال های اخیر با روشی که در پرداختن به خبرهای امیدبخش و دستاوردهای ملی و بین المللی مختلف در پیش گرفته اند، بیش از هر چیز ماهیت و عملکرد خود را زیر سؤا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه حرفه ای، نه اخلاقی و نه وطن دوستانه

نه حرفه ای، نه اخلاقی و نه وطن دوستانه