مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-02اقتصادي

تامین زمین برای ساخت بیش از 96 هزار واحد مسکونی ویلایی و جوانی


دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای احداث 96 هزار و 144 واحد مسکونی ویلایی و جوانی طرح نهضت ملی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری امروز در نشست مشترک اداره کل راه و شهرسازی با بنیاد مسکن جهت واگذاری اراضی ویلایی در شهرهای زیر 100 هزار نفر استان با بیان اینکه تاکید بر اولویت واگذاری زمین به خود مردم است تا شهروندان خودشان واحد مسکونی بسازند، گفت: اولویت اول در طرح نهضت ملی مسکن واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی تک واحدی در شهرهای استان است که بر این اساس زمین برای ساخت 87 هزار و 96 واحد ویلایی و 9 هزار و 48 واحد جوانی جمعیت در استان تامین شده است.

وی ادامه داد: ساختمان های ویلایی علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ مردم سیستان و بلوچستان هزینه ساخت کمتری دارد، زیرا بسیاری از اقدامات نظیر آسانسور، مشاعات، خاکبرداری و پایداری گود از آن حذف می شود و همچنین میزان سیمان و فولاد مصرفی در فونداسیون، تیر و ستون ها کاهش می یابد.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به طور قطع توسعه خانه های ویلایی، تک طبقه و حیاط دار در این مناطق می تواند مزیت های زیادی داشته باشد و آبادانی در این بخش ها را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای ساخت بیش از 96 هزار واحد مسکونی ویلایی و جوانی

تامین زمین برای ساخت بیش از 96 هزار واحد مسکونی ویلایی و جوانی