مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-13پزشكي

مهمترین عامل قدرت کشورهای جهان در آینده «قدرت علمی» است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه براساس مطالعات آینده پژوهی، علم در افزایش قدرت کشورها نقش تعیین کننده ای دارد، افزود: در آینده، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه براساس مطالعات آینده پژوهی، علم در افزایش قدرت کشورها نقش تعیین کننده ای دارد، افزود: در آینده، کشورهایی موفق هستند که دانش بیشتری تولید کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست با اعضای هیات علمی گروه بیهوشی و مراقبت های ویژه با بیان اینکه تصمیم گیری در دانشگاه مبتنی بر جامعیت و نه مصالح شخصی است، اظهار کرد: خود را همانند و هم اندازه سایر اعضای هیات علمی می دانم و معتقدم باید تصمیماتی اتخاذ شود که در راستای جامعیت دانشگاه، پیشبرد علم و منافع گروه ها باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت اجرای برنامه ها در همراهی اعضای هیات علمی است، افزود: اگر قرار است رشته ای ادغام یا تفکیک شود باید در راستای منافع مردم، دانشگاه و نظام سلامت باشد.

برای تصمیم گیری در گروه بیهوشی و مراقبت های ویژه کارگروهی را تشکیل دهید و با تفاهم کارها را پیش ببرید.

دکتر قناعتی با اشاره به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی تهران در این دوره مدیریتی گفت: در این مدت با تاکید بر برنامه محوری، اقدامات خوبی صورت گرفته است و نسبت به سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عامل قدرت کشورهای جهان در آینده «قدرت علمی» است

مهمترین عامل قدرت کشورهای جهان در آینده «قدرت علمی» است