مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-23پزشكي

توصیه وزیر بهداشت فرانسه درباره سویه های فعلی کرونا


وزیر بهداشت فرانسه از مردم این کشور خواست حتی در صورت بروز علائم خفیف کووید 19 یا در تماس با افراد آسیب پذیر از ماسک استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورلین روسو ، وزیر بهداشت فرانسه در پاسخ به سوالی در مورد استفاده اجباری از ماسک همانند اوایل همه گیری کووید19 به شبکه تلویزیونی BFMTV گفت: امروز، ما این سناریو را نداریم.

وی ادامه داد: ما بر نظارت و ردیابی سویه های مختلف کرونا از جمله آن هایی که خطری برای سلامت عمومی ندارند و تعداد قابل توجهی از ابتلا به آن ها نیز وجود ندارد ولی هم اکنون در گردش هستند، ادامه می دهیم.

با این حال روسو تاکید کرد: به محض اینکه یک علامت کوچک کووید19 در شما ظاهر شد یا با افراد در معرض خطر در تماس بودید، حتما از ماسک استفاده کنید.

فرانسه اخیراً افزایش جزیی در موارد ابتلا به کووید19 را شاهد بوده و بیمارستانی در شهرستان ژیروندِ این کشور نیز قانون استفاده اجباری از ماسک را در داخل ساختمان اعمال کرده است.

در همین حال، وزارت بهداشت فرانسه تصمیم گرفته تا از ماه اکتبر یک کمپین جدید واکسیناسیون را برای افرادِ آسیب پذیر و در معرض خطر از جمله افراد بالای 65 سال، زنان باردار و کارکنان مراقبت های بهداشتی، راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر بهداشت فرانسه درباره سویه های فعلی کرونا

توصیه وزیر بهداشت فرانسه درباره سویه های فعلی کرونا