مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 03:152023-08-25سياسي

افتتاح 204 پروژه عمرانی و تولیدی آمل با اعتبار 2 هزار و 500 میلیاردی


تعداد 204 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی به ارزش بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان هفته دولت امسال در شهرستان آمل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ذات الله زارعی شب گذشته در مراسم گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: نبرد بین جبهه های حق و باطل همیشه در تاریخ وجود داشت و امام حسین(ع) مظهر تجلی حق بوده است.

وی با بیان اینکه مسیر حق و باطل تقابل ظالمان و صالحان عالم است، افزود: بدعت های غلط پس از رحلت پیامبر اسلام، احیای دین رسول اکرم و احیای امر به معروف و نهی منکر از مهمترین اهداف نهضت حسینی در صحرای کربلا و روز عاشورا بوده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اعلام اینکه پس از مراجعه به تاریخ هر کشور به فراز و نشیب های تلخ و شیرین می رسیم که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن جامعه است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با هدایت بی نظیر و بی بدیل توانست حرکت خود را آغاز کند و در این مسیر ناملایمات و نامردی های زیادی به خود دید.

وی با بیان اینکه کارگزاران در نظام اسلامی نگهبان اموال بیت المال هستند، ادامه داد: در حفاظت از این امانت باید تمام توان خود را به کار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 204 پروژه عمرانی و تولیدی آمل با اعتبار 2 هزار و 500 میلیاردی

افتتاح 204 پروژه عمرانی و تولیدی آمل با اعتبار 2 هزار و 500 میلیاردی