مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-17سياسي

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته است


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: امروز دشمن با بهره گیری از تمام تجربیات و امکانات خود یک جنگ ترکیبی تمام عیار بر علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد رضایی در نشست با روسا و مدیران دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای فارس در شیراز افزود: امروز با یک جنگ ترکیبی همه جانبه از طرف استکبار جهانی مواجه هستیم که در این جنگ دشمنان با تمام تجربه تاریخی خود در مقابل جبهه حق قرار گرفته اند.

او ادامه داد: به هر میزان که موفقیت ها، پیشرفت ها و فتح قله های علمی اتفاق می افتد، جبهه استکبار دچار سردرگمی بیشتر در این تقابل می شود و امروز نیز دشمن در مقابل افتخارآفرینی فرزندان انقلاب اسلامی، ناتوان از یک تصمیم عقلانی است و مرتب و مکرر با شکست های متعدد در این تقابل مواجه می شود.

وی، یکی از مولفه های مهم قدرت را دستیابی بومی به علوم راهبردی که مشخص کننده قطب های آینده قدرت در جهان است دانست و اظهار کرد: علوم نانوتکنولوژی، هسته ای، هوافضا، دیجیتال و علوم ژنتیک از جمله علوم خاص راهبردی هستند که جمهوری اسلامی به همت جوانان مومن، انقلابی و کارآمد خود توانسته خود را به عنوان معدود کشورهای صاحب فناوری بومی معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته است

دشمن یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران به راه انداخته است