مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-23اقتصادي

4 پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان به بهره برداری می رسد


مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: چهار پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با اعتبار حدود 700 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

- ایسنا/سمنان مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: چهار پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با اعتبار حدود 700 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا احسانی یکم شهریور با اعلام این خبر اظهار کرد: تجهیز تصفیه خانه فاضلاب و ایستگاه پمپاژ آب شهرک صنعتی سمنان به دیزل ژنراتور یکی از پروژه های شرکت شهرک های صنعتی استان است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی بااشاره به ارزش پروژه های آماده افتتاح بیان کرد: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه بیش از 117 میلیارد ریال است.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد: اجرای جدول و عملیات خاکی جهت بازگشایی معابر اصلی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان دیگر پروژه عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان است که همزمان با سایر پروژه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در اولین روز هفته دولت امسال افتتاح می شود.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد: این پروژه زیربنایی با سرمایه گذاری حدود 119 میلیارد و 500 میلیون ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان به بهره برداری می رسد

4 پروژه زیربنایی شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان به بهره برداری می رسد