مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-13سياسي

شایع ترین تخلف وکلا اشتغال همزمان است


دادستان دادسرای انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: شایع ترین تخلف وکلا اشتغال همزمان است که انتظار می رود وکلای جوان از بین شغلشان، - یکی را برگزینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگاری شامگاه سه شنبه در مراسم تحلیف و اعطای پروانه کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس صراحت قانونی وکلا بعد از دریافت پروانه وکالت باید از بین شغل وکالت و یا سایر مشاغل یکی را انتخاب کرده که در صورت اشتغال همزمان ابطال پروانه آنها را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید محل فعالیت وکلا متناسب با آنچه که در پروانه قید شده به درستی انجام شود تا به آدرس وکیل سرپرست ارائه خدمات و اطلاع از موضوعات برای وکیل و کارآموز انجام شود.

دادستان دادسرای انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: عدم تمدید پروانه نیز تا 6 ماه تخلف محسوب شده و بعد از 2 سال می تواند ابطال دائمی را به همراه داشته باشد.

یادگاری افزود: انتظار ما این است که وکلای جوان و کارآموزان در کنار تمدید پروانه و پرهیز از اشتغال همزمان، آدرس دفتر و تلفن همراه خود را به درستی ثبت کنند تا ارائه اطلاعات و خدمات به این افراد به درستی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین تخلف وکلا اشتغال همزمان است

شایع ترین تخلف وکلا اشتغال همزمان است