مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-23اقتصادي

روایت یک باستان شناس از کاخ نیاوران تا شکایت به دادگاه لاهه


چهره ماندگار میراث فرهنگی کشور با مرور شیوه محافظت از کاخ نیاوران همزمان با انقلاب، از تحویل مقدار زیادی از سکه های طلای این مجموعه به بانک مرکزی در آن مقطع تاریخ و همچنین تحویل گزارشی مفصل از خسارت های جنگ تحمیلی به آثار تاریخی ایران به دادگاه لاهه سخن گفت.

- چهره ماندگار میراث فرهنگی کشور با مرور شیوه محافظت از کاخ نیاوران همزمان با انقلاب، از تحویل مقدار زیادی از سکه های طلای این مجموعه به بانک مرکزی در آن مقطع تاریخ و همچنین تحویل گزارشی مفصل از خسارت های جنگ تحمیلی به آثار تاریخی ایران به دادگاه لاهه سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین نشست از سلسله نشست های تخصصی یک عمر تجربه با حضور چهره ماندگار میراث فرهنگی کشور، دکتر فائق توحیدی ـ باستان شناس و پژوهشگر ـ، بیژن مقدم ـ مدیر مجموعه تاریخی نیاوران ـ و جمع دیگری از کارشناسان، علاقه مندان و دانشجویان استاد توحیدی در محل سالن کنفرانس کاخ نیاوران برگزار شد.

فائق توحیدی با بیان خاطراتی از روزهای آغازین انقلاب و حضورش در کاخ نیاوران، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب کاخ نیاوران در اختیار نیروهای انقلابی به سرپرستی حاج آقا مصطفوی قرار گرفت و تنها کاخی که با درایت ایشان ازهر گونه تعرضی مصون ماند، نیاوران بود و تمام اسباب و وسایل بدون کم و کاست توسط او صورت جلسه شد و درِ تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک باستان شناس از کاخ نیاوران تا شکایت به دادگاه لاهه

روایت یک باستان شناس از کاخ نیاوران تا شکایت به دادگاه لاهه