مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03سياسي

در خواست عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دولت درباره حقوق بازنشستگان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان، - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ضروریست که دولت نسبت به مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان توجه کند و شرایطی را فراهم کند که حقوق فرد بازنشسته حداقل 80 درصد از حقوق فرد شاغل باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی بازنشستگان از لحاظ معیشتی در شرایط مناسبی نیست و لازم است که حقوق این قشر متناسب و همسان سازی شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان جدا از هزینه های معیشتی با توجه به بالا بودن سن با هزینه های درمان رو به رو هستند، افزود: از طرف دیگر بازنشستگان با هزینه خانواده، همسر، فرزند روبه رو بوده و اغلب نوه دارند؛ لذا چگونه می توانند با حقوق کم بازنشستگی زندگی کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تورم برای شاغلان و بازنشستگان یکسان است، ادامه داد: با توجه به موضوعات فوق متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان امری ضروریست و باید بازنشستگان هر سال شامل همسان سازی حقوق و تناسب حقوق با شاغلان هم رده خود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خواست عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دولت درباره حقوق بازنشستگان

در خواست عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دولت درباره حقوق بازنشستگان