مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-24ورزشي

قول می دهم از خانواده ذوب آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید


سرمربی تیم دوومیدانی ذوب آهن اصفهان در مورد عملکرد این تیم گفت: این قول را می دهم که سال های آینده از خانواده ذوب آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سجاد مرادی در مورد عملکرد این تیم اظهار داشت: این قول را می دهم که سال های آینده از خانواده ذوب آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن پرسابقه ترین باشگاه در لیگ دوومیدانی محسوب می شود که 24 دوره در باشگاه های کشور حضور داشته است.

امتیازات خوبی گرفتیم و نفرات خوبی داشتیم.

مرادی افزود: از 24 بازیکن تیم ذوب آهن 11 نفر بومی اصفهان و چهار نفر ملی پوش هستند.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب آهن ریشه دارترین تیم دوومیدانی باشگاه های کشور است، گفت: بدون شک حمایتی که از سوی باشگاه و به خصوص مدیرعامل باشگاه از ورزش های مادر انجام می دهند بسیار حائز اهمیت است؛ دید خوبی نسبت به دوومیدانی وجود دارد و در سال های آینده در این رشته استان اصفهان یکی از قطب های اصلی خواهد بود.

مرادی اضافه کرد: اوج سال های پرافتخار و پررونق دوومیدانی اصفهان مربوط به سال های 2010 است که تلاش خواهیم کرد به آن سال ها بازگردیم.

سرمربی تیم دوومیدانی ذوب آهن اصفهان در مورد مدیریت جدید این باشگاه نیز توضیح داد: در مدیریت جدید توجه و تمرکز در حوزه برنامه ریزی برای نسل نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول می دهم از خانواده ذوب آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید

قول می دهم از خانواده ذوب آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید